Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ας το διάολο, τα τσογλάνια...


Πήγα και εγώ σαν έλληνας υπουργός στο «Ελληνικό σπίτι» στο Παρίσι να ακούσω το Κώστα Γαβρά για τη νέα του ταινία. Που να το φανταστώ ότι κάτι έλληνες φοιτητές μου την είχαν στημένη και όταν με είδαν άρχισαν να μου λένε ότι είμαι ανεπιθύμητος και ένα σωρό χαζομάρες ότι οι έλληνες είναι τεμπέληδες και ότι μαζί τα φάγαμε… τα γνωστά, που έχω πει κατά καιρούς σε επίσημες δηλώσεις. Στο τέλος μου φωνάζαν έξω, έξω γι αυτό και εγώ έφυγα τσαντισμένος. Για να ξεσκάσω κοίταξα να βρω κάνα πατσατζίδικο αλλά τίποτα!
Καλά τι διάολο Παρίσι είναι αυτό με φοιτητές ανοιχτά μυαλά και να....
 βρίζουν!!! Τώρα μας βρίζουν όλους μέχρι και το πρωθυπουργό μας όπου κάποιοι άλλοι αλητήριοι στη Γερμανία του φώναζαν: Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ για να κλέβει το λαό!!! Πάει χάλασε ο κόσμος…
Διονύσης Στ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου