Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Ε, άμα είναι για λίγα, δεν πειράζει...

Από το "Ε, ανθρωπάκο!"
  
Λοιπόν, η απόφαση βγήκε καταδικαστική για τον Ψωμιάδη, το μάθαμε. Η υπόθεση για την οποία τελικά αποφασίστηκε ότι έφταιγε ήταν όταν ήταν Νομάρχης που μείωσε παράνομα πρόστιμο σε πρατηριούχο που νόθευε καύσιμα.
Εδώ κι εδώ τα σχετικά άρθρα.
Λέει λοιπόν ο παλίκαρος:
«Κινδυνεύω να χάσω τη θέση μου για 1.000 ευρώ όταν οι ένοχοι της Siemens, των υποβρυχίων και των ομολόγων που κατασπατάλησαν και καταχράστηκαν τον ιδρώτα του ελληνικού λαού κυκλοφορούν ελεύθεροι, αν κάποιοι νομίζουν πως μπορούν να με φιμώσουν κάνουν λάθος, ο Χριστός σταυρωμένος ανέστη, εμείς που είμαστε ζωντανοί δεν θα αναστηθούμε;»
Για να θυμηθούμε τι παίχτηκε, ως νομάρχης Θεσσαλονίκης ο Π. Ψωμιάδης αποφάσισε, στις αρχές του 2005, τη μείωση των προστίμων που...
 είχε επιβάλει η προηγούμενη διοίκηση στη Νομαρχία από 89 σε 5 χιλιάδες ευρώ. Άρα για ποια 1.000 ευρώ μιλάμε; 84 τα βγάζω εγώ τα χιλιάρικα.
Τώρα αυτό που λέει για τα άλλα λαμόγια, σαφώς και δεν έχει άδικο, αλλά πως μπορεί να υπονοεί ότι πρώτα πρέπει να φάμε αυτούς και μετά αυτόν;
Και συνεχίζει: «Η Παναγία θα με δικαιώσει». Σκοπεύει δηλαδή να πολιτευτεί και μετά θάνατον; Θου κύριε...
Τι άλλο πετυχημένο είπε;
Α, ναι, εννοείται ότι τόνισε μιλώντας στην τηλεόραση το πόσο μεγάλο σεβασμό τρέφει για τη δικαιοσύνη, αλλά οι προθέσεις του να προσφύγει στον Άριο Πάγο μόλις η απόφαση του εφετείου Θεσσαλονίκης καθαρογραφεί (σε 7-8 χρόνια δηλαδή) τι ακριβώς να καταλάβω ότι υποδηλώνουν; Ότι θέλει να αγνοήσει την απόφαση; Ότι διαφωνεί; Φίλε; Αν συμφωνείς και σέβεσαι την απόφαση, κάτσε και φάτο!
Άλλο φοβερό επιχείρημα: το πρόστιμο το μείωσε έπειτα από συμβουλή της νομικής υπηρεσίας του δήμου και καθώς ο καταδικασμένος επαγγελματίας πέθαινε. Δηλαδή όταν δεν πέθαινε και όταν νόθευε συστηματικά (όχι μία φορά βρε παιδί μου, τώρα που το βρήκαμε, στη μία θα μείνουμε;) τα καύσιμα κλέβοντας τα λεφτά μου και τα λεφτά σου ήταν καλά;
Δηλαδή, μου ανοίγει το τυπάς το σπίτι, τον πετυχαίνω στην πόρτα με τα χρυσαφικά, αλλά επειδή μου κλαίγεται ότι τα έχει ανάγκη, εγώ λέω, άντε βρε κομμάτια να γίνει, χαλάλι σου, άντε στο καλό...
...ναι, ναι, λογικό μου ακούγεται... ΔΕΝ.
Άλλο: "Ο κ. Ψωμιάδης διέψευσε πως είναι έκπτωτος και σε αργία". Δηλαδή για να καταλάβω: Κύριε δικάστηκες για ένα αδίκημα, καταδικάστηκες, άρα φεύγεις από τη θέση σου.
"_όχι, όχι, δε φεύγω"
μαααα, δεν γίνεται να παραμείνεις μετά από αυτό που έκανες, είπαμε καταδικάστηκες.
"_πριτς! δεν πάω πουθενά..."
Και το τελειότερο όλων: "η πλευρά Ψωμιάδη υποστηρίζει ότι πρέπει να διατηρήσει το αξίωμά του, διότι τέλεσε το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, όταν ήταν νομάρχης".
Κάτσε λίγο όμως να το καταλάβουμε αυτό. Να πιάσουμε ρε παιδί μου τι σημαίνει. Έτοιμοι; Λέμε λοιπόν το εξής:
Εγώ δουλεύω ταμείο σε μια επιχείρηση. Και κλέβω. Βουτάω λεφτά από το ταμείο γιατί πως να το κάνουμε, έχω ανάγκες.
Φεύγω από αυτή τη δουλειά, πάω σε άλλη. Και είμαι πάλι ταμείο. Και διαπιστώνεται με αποφασισμένη την ενοχή μου ότι όταν ήμουν στην άλλη επιχείρηση έκλεβα το ταμείο. Το μαθαίνει το αφεντικό και μου λέει "φιλαράκο, απολύεσαι".
Εγώ λοιπόν του λέω "όοοοοχι δεν απολύομαι (έλα μου;), διότι το κλέψιμο στο ταμείο δεν το έκανα τώρα που είμαι σε αυτή τη θέση, το έκανα στην προηγούμενη δουλειά μου".
Έλα ρε φιλαράκο, δεν το έλεγες τόση ώρα; Άμα είναι έτσι, ησυχάζω. Όλα καλά! Σε εμπιστεύομαι όπως πρώτα!
Δεν πειράζει κύριε που δεν την πληρώνουν πρώτοι αυτοί της Siemens, των υποβρυχίων, των ομολόγων... Ας αρχίσουμε από κάπου. Κι έπειτα τι ακριβώς σημαίνει να την "πληρώσεις"; Μήπως θα πας φυλακή; Μήπως θα πληρώσεις τα χρήματα με τα οποία ζημίωσες το δημόσιο; Μήπως θα πληρώσεις κάποιο πρόστιμο για την παράβαση καθήκοντος στην οποία υπέπεσες;
Δε Νομίζω Τάκη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου